Tingimused

Veebipoe reeglid

§1

Üldsätted

1. Veebipood [edaspidi "pood"] teostab jaemüüki Interneti kaudu, lähtudes käesolevast määrusest [edaspidi "eeskiri"].

2. Kaupluse omanik on: ZOYA GROUP SP. Z O.O. peakontoriga Poolas, 80-755 Gdansk, Szafarnia 11 / F8, Maksu ID PL583-341-62-99, e-posti aadress: info@zoyafashion.ee

3. Eeskiri on kliendiga sõlmitud müügilepingu lahutamatu osa.

4. Müügilepingu sõlmimise tingimus on määruste aktsepteerimine kliendi poolt.

5. Poes toodud hinnad on brutohinnad (koos käibemaksuga).

6. Poes saadaolevatel kaupadel ei ole füüsilisi ega juriidilisi defekte.

§2

Tellimused

1. Tellimusi saab esitada järgmiselt:

a) poe veebisaidil oleva vormi kaudu,

b) e-posti teel aadressil, mis on saadaval Poe veebisaidil,

c) telefoni teel tellimuste esitamiseks mõeldud numbritele, mis on saadaval poe veebisaidil vahekaardil Kontakt.

2. Tellimuse täitmise tingimus on see, et klient esitaks andmed, mis võimaldavad kontrollida klienti ja kauba saajat. Kauplus kinnitab tellimuse aktsepteerimist e-posti või telefoni teel. Kauplusel on õigus keelduda tellimuse vastuvõtmisest, piirata makseviisi või nõuda ettemaksu, kui tellimus tekitab põhjendatud kahtlusi esitatud andmete või makseviisi õigsuses ja usaldusväärsuses.

3. Pooled on seotud tellimuse vormistamise ajal Poe veebisaidil ostetud kauba kõrval olevaga, eriti hinnaga, toote omadustega, selle omadustega, komplekti kuuluvatega, kohaletoimetamise kuupäeva ja viisiga.

4. Poe veebisaidil olev teave ei kujuta endast pakkumist tsiviilseadustiku tähenduses. Tellimuse vormistamisel teeb klient pakkumise konkreetse toote ostmiseks. Müügileping sõlmitakse Kliendi poolt Tellimuse kinnitamisel, klõpsates Poodi poolt Kliendile saadetud e-kirjas oleval kinnituslingil.

§3

Maksmine

1. Klient saab valida vahekaardil Makseviisid määratud makseviisid.

2. Saadetiste hinnad on täpsustatud kohaletoimetamise hinnakirjas.

3. Kauba vabastamise tingimuseks on kauba ja saadetise eest tasumine.

§4

Kaupade saatmine

1. Tellitud kaubad saadab Pood laevakompaniide (nt Eesti Post või kullerfirma) kaudu või teeb kliendi ettevõtte ruumides kättesaamiseks kättesaadavaks.

2. Tellitud kaubad saadab Pood laevakompaniide (nt Omniva või kullerfirma) kaudu või teeb kliendi ettevõtte ruumides kättesaamiseks kättesaadavaks.

3. Makse puhul, mis ei ole sularahas kättetoimetamine, pikeneb saatmiskuupäev tellimuse esitamise ja makse Poodi pangakontole broneerimise kuupäeva vahele jääva ajavahemiku võrra.

§5

Kaebused

1. Kaebuse vastuvõtmise aluseks on Kliendi kauba ostutõendi (fiskaalkviitung või käibemaksuarve) esitamine.

2. Kauba lepingule mittevastavuse korral peaks Klient defektse kauba koos mittevastavuse kirjeldusega Poodi tagasi saatma.

3. Kauplus vastab kliendi kaebusele 14 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamise hetkest koos nõuetele mittevastavuse kirjeldusega. Kui nõuetele mittevastavuse kontrollimiseks on vaja konsulteerida kauba tootja eksperdi või esindajaga, pikeneb Poele vastamise tähtaeg kaupluse sellise arvamuse saamise ajaks.

4. Kui põhjendatud kaebuse lahendamine hõlmab kliendile uue toote saatmist või nõuetele mittevastavuse kõrvaldamist, kannab tarnekulud Pood.

5. Kliendi arvuti ja kuvari individuaalsed seadistused, mis põhjustavad kauba kohta teabe (nt värvid) vale või moonutatud kuvamist, ei saa olla kaebuse aluseks.

§6

Õigus lepingust taganeda

1. Tarbija teatud õiguste kaitse ja ohtliku tootega tekitatud kahju eest vastutamise seaduse 2. märtsi 2000. aasta seaduse kohaselt on kliendil õigus lepingust taganeda.

2. Lepingust taganemise õigus on jõus, kui Klient esitab Poele 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist lepingust taganemise deklaratsiooni.

3. Klient tagastab kauba Poodi 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemise deklaratsiooni esitamist. Tagastatav kaup peaks olema terviklik, sealhulgas terviklik, originaalpakendis ja sellel ei tohi olla kasutusjälgi. Saatmiskulud kannab klient.

4. 3 tööpäeva jooksul pärast paki kättesaamist kontrollib Pood tarnitud toote seisukorda.

5. 14 päeva jooksul pärast kauba kontrollimist tagastab Pood Kliendile makstud summa, millest on lahutatud tellimuse täitmise kulud. Klient peaks märkima pangakonto numbri, kuhu raha tagasi makstakse. Krediitkaardiga maksmise korral makstakse raha tagasi kaardile. Kui on vaja kliendi poolt maksekaardiga tehtud tehingu eest raha tagastada, maksab müüja raha tagasi Tellija maksekaardile määratud pangakontole.

6. Kui klient rikub ülaltoodud lõigetes 2 ja 3 sätestatud tingimusi, on taganemisavaldus kehtetu, kaupa ei tagastata ning pood ei tagasta kliendile makstud summat.

7. Taganemisõigus ei ole kliendil õigustatud järgmises ulatuses määratletud juhtudel:

a) teenuste osutamine algas kliendi nõusolekul enne taganemistähtaja möödumist (kehtib teenuste osutamise, mitte kaupade müügi kohta),

b) audio- ja visuaalsalvestised ning salvestatud IT-andmekandjatele pärast seda, kui klient on nende originaalpakendi eemaldanud,

c) hüvitiste lepingud, mille hind või tasu sõltub üksnes hindade liikumisest finantsturul,

d) teenused, mille omadused on määratletud kliendi poolt tellimusel või mis on tema isikuga tihedalt seotud,

e) teenused, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada või mille teema kiiresti halveneb,

f) ajakirjanduse kättetoimetamisteenused,

g) hasartmänguteenused.

§7

Privaatsuse kaitse

1. Tellimuse esitamisega nõustub klient oma isikuandmete töötlemisega ainult tellimuse täitmise eesmärgil.

2. Samuti võib klient väljendada eraldi nõusolekut saada Poest reklaami- ja reklaamimaterjale, sealhulgas kommertslehte.

3. Kliendil on õigus oma andmetega tutvuda ja neid parandada, samuti taotleda eemaldamist.

§8

Intellektuaalne omand

Kaupluse veebisaidil avaldatud materjale (sealhulgas fotosid ja kaupade kirjeldusi) on keelatud kasutada ilma Poe kirjaliku nõusolekuta.

§9

Jõustumine ja eeskirjade muudatused

1. Määrused jõustuvad kaupluse veebisaidil avaldamise päeval.

2. Pood jätab endale õiguse muuta eeskirju, mis jõustuvad nende avaldamise päeval Poe veebisaidil. Enne Eeskirja muutmist sõlmitud lepingute suhtes kohaldatakse Kliendi poolt Tellimuse esitamise päeval kehtinud Eeskirjade versiooni.

Kui teil on küsimusi või muresid, võtke meiega ühendust kontaktivormi kaudu aadressil info@ zoyafashion.ee

Oleme teie käsutuses.

ZOYA Fashion - Tüdrukute kleidid, laste kleidid, beebi kleidid, tüdrukute pidulikud kleidid ideaalne valik sünnipäevapidude, ballide, pulmade, väikeste pruutneitside, pidulike ürituste, ristimise jaoks.

üles
Sklep jest w trybie podglądu
Vaadake saidi täisversiooni
Sklep internetowy Shoper Premium